Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] virtual machine network services driver

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] virtual machine network services driver
From: pioruns <www@website.com>
Date: Thu, 17 Sep 2020 00:41:43 +0100
On 16/09/2020 22:59, 1634Racine wrote:

> z czym to jest zwiazane to widze chocby na screenach, bebe :) moze zle
> zadalem
> pytanie... Chodzi mi o to, czy napis (jego druga czesc) na pierwszym
> screenie oznacza *tylko* *tyle* , ze mozna zainstal. goscia np. na jakiejs
> maszynce do wirtualizacji innego sys. i bedzie mial siec, ale poki go nie
> ma, to karta wifi hosta chodzi na swoim zainstal. sterowniku i na niczym
> innym, i pracuje standardowo. Pytam, bo (chyba) dopiero teraz widze przy
> nazwie karty
> to cos --> "virtual machine network services driver" i na drugim screenie
> [...]

Ta, skoro jest to standardowy sterownik z 2011 roku czy któregoś tam, no
to zakładam, że jest to standardowa procedura Intel/Microsoft i masz
takie coś instalowane przy okazji instalowania sterownika do WiFi,
możesz niby mieć drugi IP podczas pracy z kompatybilną z tym maszyną
wirtualną. A więc nic nadzwyczajnego :)

--
pozdrawiam,   pioruns