Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] CDRinfo - dwie opcje instalacji Windows 10

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] CDRinfo - dwie opcje instalacji Windows 10
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 19 Aug 2020 17:40:51 +0100
in <21a2776d-6cbb-4695-8948-b892408c1165o@googlegroups.com">news:21a2776d-6cbb-4695-8948-b892408c1165o@googlegroups.com>
user Universis pisze tak:

> Chodzi o to że nigdy nie instalowałem win10 bo jak kupiłem laptop
> to win10 już był tam zainstalowany.

Ostatnio wielokrotnie instalowałem w10x64 z pendriva zrobionego Rufusem
z obrazu pobranego z internetu w10x64_2004_eng_us_gb_internat.iso

Nic mi nie skasował. Jesli były partycje 100MB, C 25GB w10, D 25Gb w81,
E 100GB dane MBR tak zostały.

Na nowym pustym dysku MWMe GPT jedynym w kompie sam założył partycje
recovery 300MB i 100MB. Ja założyłem C 25GB, D 25Gb, E reszta świata
Miałczał, że 25 to za mało i proponuje minimum 33GB co zlałem.

Nawet działa poprawnie wybór systemu graficznie na niebieskim tle.
--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę