Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Radiator z wentylatorem na Socket 3

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Radiator z wentylatorem na Socket 3
From: Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
Date: Tue, 11 Aug 2020 13:56:43 +0200
On 06.08.2020 09:26, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:

> Ja bym kupił pasujący rozmiarami radiator z termopadem, przykleić i
> dokręcić wentylator, po problemie.

Ostatecznie postawiłem właśnie na to rozwiązanie, tylko zamiast
termopada użyłem kleju termoprzewodzącego, który został mi po jakimś
projekcie. Radiator z wentylatorem pochodził najprawdopodobniej z
jakiegoś wczesnego Pentium, więc jest pewnie zdecydowanie większy niż
trzeba. Musiałem go przykleić nieco asymetrycznie, aby wystając nie
blokował dźwigni blokującej gniazdo ZIF.
W dotyku nie czuć nawet żeby radiator był ciepły, a komputer działa
stabilnie.

Kolekcja retro trochę się rozrosła ostatnio. Trzeba będzie pomyśleć o
jakiejś Amidze jeszcze. ;)