Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wi-Fi Direct i winda

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wi-Fi Direct i winda
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 01 Aug 2020 10:41:17 +0100
in <news:5f252d50$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
user ToM pisze tak:

> Można wiedzieć z jakim systemem są wspomniane kompy?

w81x64

> W telewizorze wybieram tryb WiFi Direct. W komputerze sieć jest
> widoczna. Wpisuje hasło z telewizora, ale próba nawiązania
> połączenia trwa wieczność tzn. po kilku minutach trzeba to
> przerwać. Komputer nie wykrywa ekranu.

sprawdz czy problem to nieakceptacja WPA czy dostajesz ip.

Właśnie przeczytałem jak to jest w Sony.
To telewizor inicjuje i uruchamia sieć widoczną w eterze o
nazwie SSID "WiFi Direct". Klienci przyłączają się do niej jak do AP.

https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00106593

a jak zrobisz wtedy ipconfig /all to czy pojawia się sieć
Microsoft WIFI direct Virtual Adapter? u mnie tak i dostaję osobne ip.

https://ibb.co/1mWNygF

Masz w ogóle w ukrytych devices Microsoft WIFI direct Virtual Adapter?

https://ibb.co/QrwVytb

--
Piter

człowiek chciał być królem planety