Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Akceptowalna pojemnosc karty SDXC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Akceptowalna pojemnosc karty SDXC
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 07 Aug 2020 13:21:13 GMT
On 2020-08-07, ąćęłńóśźż <a@e.pl> wrote:
> Z tymi Redami 4TB to dokładnie jak u mnie, a różne źródła zakupu i różne
> serie...
>
> Wyjmowałeś i przekładałeś ten dysk Seagate'a, czy podłączasz obudowę do NAS
> przez USB?

Wyjąłem. Siedzi już w nasie. Nie grzeje się bardziej niż cała reszta (4x
4TB HGST).

> Tak czy inaczej ta oferta cenowa chyba już się skończyła.

https://www.amazon.com/Seagate-Desktop-External-Hard-Drive/dp/B07CQJBSQL/

Nie wiem po ile to widzisz, u mnie w lokalnej walucie ekwiwalent 116.83
Euro. Z tym, że mam Prime'a, więc dostawy przy takiej kwocie za darmo.

--
Marcin