Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka nie kolaboruje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka nie kolaboruje
From: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostrada.pl>
Date: Tue, 28 Jul 2020 09:59:06 +0200
Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1jn9qbdpy8jny.3jkjhi7eov5f.dlg@40tude.net...

A weź spróbuj, będziesz wtedy bardziej przekonujący. Używam Minta. To
bardziej stabilny i mniej kłopotliwy w obsłudze system od jakiegokolwiek
Windowsa. Na dodatek znacznie bardziej elastyczny i konfigurowalny.
Jedyne co usprawiedliwia Windowsy to jakieś korporacyjne czy firmowe
wymagania lub intensywna odchyłka gamingowa. No, jeszcze konieczność
obsługi egzotycznych urządzeń czy programów.

Lubię takie genialnie proste odpowiedzi oparte o swój mikroświat.

Nigdy nie pracowałem w żadnej korporacji ale jedynym "produkcyjnym" pakietem oprogramowania do szeroko pojętej grafiki są programy Adobe a one pod żadną Mintą nie pójdą ;( Pójdą jeszcze pod iOS i większość tak robi, ale tutaj jeszcze trzeba zmienić sprzęt. Nie próbuj mi tutaj przywoływać aplikacji graficznych pod Linuxa bo one się do poważnych zastosowań zupełnie nie nadają.

A na wirusy to najlepsza jest higiena tak jak i na koronawirusy ;)
Może lepiej zrobić odwrotnie i przenieść się ze swoim bezmyślnym buszowaniem w Internecie właśnie pod tą Mintę a czysty Windows zostawić do normalnej pracy?

PS
dla świętego spokoju i ochrony systemu oczywiście mam antywira - od wielu lat produkty ESET.

--
pozdrawiam,