Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] co jest nie tak z i3-9100F

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] co jest nie tak z i3-9100F
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 27 Jul 2020 04:45:45 GMT
On 2020-07-26, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
> co jest nie tak z i3-9100F
>
> Postanowiłem coś kupić na szybkości po taniości
> na przyszłość bo skoro stare procki dziś drożeją
> (nie mówiąc o Polsce gdzie ludzie się szaleju nażarli)
> to za dwa lata będzie jak znalazł :)
>
> Dlaczego ludzie się boczą na ten i3-9100F?

Jak musi być bardziej współczesny Intel i nie ma się ekstra wymagań, to
czemu nie, bardzo przyzwoity stosunek mocy do ceny. Ale jeśli nie musi
być Intel to są lepsze opcje. Np. Nowe, zapudełkowane FX-8350 w cenie ca
90USD można było jeszcze niedawno dostać z Amazona.

A jak ktoś szuka Intela z dobrym stosunkiem ceny do mocy i chce mu się
bawić w składanie nieco bardziej egzotycznego sprzętu to kupa starszych
Xeonów z podobną moca obliczeniową jest dostępna za grosze (kilkanaście
USD), do tego MoBo, generic, ca 40USD.

Ale jest tez duża grupa osób, którym te 6k w passmark nie wystarczy, bo
co z tego, że tanio, jak do ich zastosowań kiepsko.

--
Marcin