Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] szukam monitora, proszę o pomoc w wyborze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] szukam monitora, proszę o pomoc w wyborze
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Tue, 28 Jul 2020 08:28:17 +0200
On 2020-07-27 22:09, ToMasz wrote:
witam.
Walnął  piorun, monitor umarł. Był objęty ubezpieczeniem, więc ubezpieczyciel się dołoży do kosztów. miałem 24cale sips, ale chciałbym większy. troszkę mnie irytował brak czerni, więc wylosowałem sobie taki:
https://www.x-kom.pl/p/380620-monitor-led-27-iiyama-x2783hsu-b3.html
Proszę o konstruktywną krytykę, albo wskazanie jaki monitor w przybliżonej cenie wybrać. nie musi być nowy, ale musi mieć perfekcyjną matrycę.
ToMasz

Ale perfekcyjną matryca do czego - do przeglądania internetu, grania po nocach czy np. prac graficznych?
chodziło mi o brak martwych lub gorących pikseli, różnice w natężeniu podświetlenia itp. do czego? głównie do czytana, do oglądania filmów a do gier - sporadycznie

I czy w monitorze 27-calowym Ci naprawdę wystarczy rozdzielczość 1920x1080?
tak!