Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Adapter USB-C / HDMI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Adapter USB-C / HDMI
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 24 Jul 2020 11:33:36 +0200
Witajcie.

Obok było o HDMI -> DP, a ja zapytam o źródle z wyjściem USB-C i monitorze/tv z HDMI.

Jest tego mnóstwo.
Ale:

1/
Jako źródło nr 1 - laptop - tu chyba nie powinno być problemów. Chyba, że będzie problem z 4k.
Przerabiał ktoś taki temat?

2/
Samsung Galaxy S9+ - mam do niego stację dokującą.
Ale czasem gdzieś na wyjeździe, gdzie nie mam możliwości pchać na TV przez wifi czy BT, przydała by się przejściówka. Niestety, z telefonami jest problem, aby utrafić, zwłaszcza z samsungami.

Zna ktoś coś, co pójdzie zarówno w 2/ jak i w 1/?

Czy w 1/ pójdzie praktycznie każda przejściówka?

--
Pozdrawiam.

Adam