Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SanDisk = problemy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SanDisk = problemy
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 16 Jul 2020 16:20:55 +0100
in <news:repob2$33p$1@dont-email.me>
user heby pisze tak:

> Mam kilka ADATA 32/64GB USB3.

chwal sie które :)

> b) obudowa plastikowa, ale bardziej szklana, upadek z około 30 cm
> na panele spowodował że 2 rozsypały się w proszek.

spróbuj kiedyś rozwalic taki plastik jak zabezpieczenie w sklepie na
drobiazgi. Jak sie chce to można zrobić plastik tylko się nie chce.

> Obawiam się że samo hasło "ADATA" nie ma żadnego uzasadnienia do
> uogólnień.

te białe już mam długo żadnych problemów.

https://www.techinn.com/no/adata-ac008-usb-2.0-32gb/137371906/p

> Taka właśnie pękła na nascie kawałków. Kryształ hartowany, Panie.

panie ruska czarna linika albo czarne wiadro do betonu
a nie tam kryształ ;)

krew mnie niedługo zaleje co rusz objawy niewykrywania albo bład
kontrolera albo zawieszka i restarty nie pomagaja tylko zimny reset lub
wyjęcie z portu. Komp uśnie i już po widocznosci. exFAT źle NTFS też
niedobrze. Zamiast pracować to przegrywam backupy. Co ja kontroler
pamięci?

Jaki system macie dla większych niż 32gb?

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę