Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Vega8 vs Vega11

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Vega8 vs Vega11
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 16 Jul 2020 09:24:15 GMT
Witaj trybun, 16 lip 2020 w news:reou2e$h94$2@gioia.aioe.org
napisałeś/aś:

> Czy warto kupować droższy procek dla samej (teoretycznie lepszej)
> zintegrowanej grafiki?

Też się nad tym zastanawiałem. Jak ktoś ma zamiar grać w gry to w obu
przypadkach chyba tak samo słabo. Vega 11 jest o 20% lepszy wg testów.
Z drugiej strony, jeśli ktoś kupuje proc z igpu, to raczej nie
zamierza kupować dGPU, więc wychodzi, że lepiej V11. Zależy też jaka
różnica w cenie.
Tzeba by wejść głębiej i porównać oba układy w szczegółach.
Wybrałbym po prostu mocniejszy CPU.
A tak BTW jak ktoś wie, to się chętnie dowiem. O ile mi wiadomo igpu
zabiera sobie część RAM. Ale co się dzieje, kiedy do takiego kompa dołoży
się dGPU z własną pamięcią? Da się wtedy zdeaktywować iGPU i zwolnić ten
RAM?