Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sandisk ssd - gwarancja 3/5 lat

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sandisk ssd - gwarancja 3/5 lat
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sun, 5 Jul 2020 20:26:03 +0200
Czas to pieniądz, myślisz że np. 5-letnie gwarancje Lexar obowiązują?
Czyj będzie SanDisk za 5 lat?
Na dziś SanDisk należy do WD
https://shop.westerndigital.com/pl-pl/sandisk

BTW po paromiesięcznych (!!) bojach udało mi się wymienić marny pendrajw 128 GB brandowany jako HP, ale robiony przez PNY, na inny egzemplarz. HP nawet się nie pochyliło, ale PNY (które okazało się gwarantem) po kilku zjebkach z mojej strony w końcu ruszyło cztery litery, kluczowy był dokument zakupu (amazon w Stanach z wysyłką do Europy, co powodowało reakcję łańcuchową "a to nie my, to koledzy"), ale jak już wysłałem skan faktury jakiejś kobiecie z PNY Europe cztery (dosłownie!) razy , to w końcu wystawili RMA.

-----
czas tu ma znaczenie.