Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] LEDki oświetleniowe...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] LEDki oświetleniowe...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sun, 5 Jul 2020 02:52:38 +0200

"J.F." 5ede39b7$0$521$65785112@news.neostrada.pl

Ale i tak ten spadek napięcia jest mierzalny.
Chyba nie wiesz, że typowa grubość (nie szerokość) ścieżki
na płytce to 35um, a przekrój przewodnika ma wpływ na rezystancję.

Ba ... miedziany kabel 1mm^2 i 1m dlugosci ma 17miliohm.

100mm^2 i 100m to nadal 17 miliohm.

Ale ... przy 1000A to juz 17V spadku napiecia. 34V w kablu dwuzylowym.

Jaką macie odleglosc do transformatora,

Zazwyczaj bardzo małą? Dziesiątki metrów?

jaki gruby kabel i ile A ciagniecie razem z sasiadami ?

Można zobaczyć, jakie są bezpieczniki na niskim i jakie na średnim napięciu...

Podziel też sąsiadów na 3 fazy i odejmij tych, którzy mają swe prywatne
transformatory...

Energetycy jakos stabilizuja to napiecie, czy tak sobie skacze ?

Skacze -- 230V+/-10%, czyli od 207V do 253V.
U mnie na Krętej jest zazwyczaj 240V lub nieco mniej. (238V itp.)
Falowniki domowych OZE ponoć wyłączają się po przekroczeniu 253V...

Porno pełne płaczu...
   https://www.youtube.com/watch?v=LKxL4KyncVA
Facet bredzi:
   1:17 jeżeli mamy produkować 5000 watów na godzinę
   4:02 zaczynam podnosić prąd do 244, 245 6, 7 woltów
i podobnie, ale na tej grupie ;) znajdzie słuchaczy...

-=-

Kiedyś ponoć energetycy stabilizowali niskie napięcie skokowo...

Gdy jeszcze świeciły powszechnie żarówki, wystarczyło włączyć
żelazko czy odkurzacz, by zobaczyć powolne efekty stabilizacji...

Dziś drobiazgi nierzadko mają zakres od chyba 65V do chyba 265V czy jakoś
podobnie...

Przed ponad 35 laty miałem golarki zasilane AC/DC 12V-240V...
Chyba jedną nawet taka mam do tej pory -- i dwie podobne...
Można było ładować i z domowej instalacji, i z samochodowej,
co sprawdziłem namacanie i nawet zwykłe gniazdko w samochodzie
podłączyłem do samochodowej instalacji na stałe...

-=-

Komu dziś szkodzą skoki napięcia w domowej instalacji?
Pralkom i odkurzaczom?

--
_._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
)\._.,--....,'``.  Felix Lee

F-S cichy i zimny, pracuje stabilnie i pod WXP, i pod 54W10 -- na luzie pod
64W10 temperatura CPU w okolicy 40°C, zaś przy 100% CPU@2GHz nie przekracza
80°C...

Dookoła prawie 24°C.

Przeglądanie AliExpress w kilku okienkach i słuchanie muzyki z Jutuby -- 46°C
Przed nasmarowaniem miał bez mego obciążania 93°C -- i za chwilę padł...
[kto smaruje, ten jedzie?...]

Jedną z partycji 64W10 sprawdziłem...
   Windows Resource Protection did not find any integrity violations.

Porażają mnie efekty padów i zwiech!!! Kesze wyłączone...