Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] kto kłamie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] kto kłamie?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 24 Jun 2020 12:20:01 +0200
Cholera wie, lata temu widziałem na poczcie książkę "Lewandowski" (piłkarz taki) - proces decyzyjny u mnie długi, na drugi dzień nie było, zwykle czekając do panięki z okięka się rozglądam po stojaku z książkami bo ciekawostki bywają, i od paru lat jak tego tytułu nie ma to nie ma. A w tym tygodniu ta książka "Lewandowski" (wydanie chyba z roku 2016, dla młodzieży) stała sobie bezwstydnie na półce innej poczcie, którą też od lat regularnie odwiedzam, więc nie mógłbym przegapić.
Opaczność czuwa ;-)

-----
Teoretycznie jest możliwość, że jakiejś polskiej hurtowni chce się bawić w zbieranie resztek magazynowych z różnych zadupiów i dlatego polski sklep biorący towar z tej hurtowni jeszcze to coś oferuje, a Anglikom nie chce się w coś takiego bawić, bo dla nich to za dużo zachodu w stosunku do spodziewanych zysków.