Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Harmonorgram, defrag, akcje, argumenty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Harmonorgram, defrag, akcje, argumenty
From: "Roger(OS)" <szukajcie@znajdziecie.hell>
Date: Mon, 22 Jun 2020 21:01:42 +0200
Cześć;
Z góry sorry za [OT] i SPAM (jeśli to nie na grupa) ale nie kumam
dzisiejszej hierarchii grup, na  M$ Windows ostatnie posty z marca ;-)
Do rzeczy:

Nie jestem pewien co do składni w "Harmonogram zadań -> Win -> Defrag ->
[zadanie] _> PPM -> Właściwości -> Akcje

Uzywam dysków SSD, HDD, Mix.
Chce by defrag z automatu działał tylko na hdd i mix, by SSD w ogóle mi nie
dotykał.

Linia argumentów poprawna?
-a d: g: h:
czy raczej?
d: g: h: -a
lub jak w interpretatorze:
d: g: h: /a

Ścieżka oczywiście:
%windir%\system32\defrag.exe

Nie pamiętam składni w harmonogramie, help!
wklepując w konsoli:
defrag d: g: h: /a /x /u itp działa, a w wyzwalaczu jak powinna byc
zapisana komenda?