Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop a Oszołoma: Qilive - help! Matryca.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop a Oszołoma: Qilive - help! Matryca.
From: "Roger(OS)" <szukajcie@znajdziecie.hell>
Date: Tue, 16 Jun 2020 18:13:29 +0200
Dnia Mon, 1 Jun 2020 16:43:57 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> "Roger(OS)" etxn1z1yydqm.dlg@com-ex.pc.pl

> Moja matka miała komórkę z klapką tej (Qilive) marki -- cicho
> matkę słyszano od samego początku; uszkodziły się plastykowe
> zawiasy klapki i równo w 2 lata po kupnie komórka padła zupełnie
> w efekcie defektu ;) zawiasów... Zawiasy tak skonstruowano, że
> defektu nie można było uniknąć inaczej, jak poprzez nieużywanie
> komórki...

Dzięki za info - kolejny szit z marketu...

OK, a co to ma wspólnego z rozmiarem matrycy, która podeszła by do tego
laptopa?
Nie mam go fizycznie i ciężko mi określić czego potrzebuję.
Nie wiem nawet, jaki rozmiar - może któraś z dostępnych na rynku podpasuje
- nie musi być ładnie, byle by się zmieściła :p