Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Problem z urządzeniem wielofunkcyjnym

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Problem z urządzeniem wielofunkcyjnym
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Sun, 14 Jun 2020 14:13:38 +0200
W dniu 2020-06-13 o 10:37, Sofija pisze:
W dniu 13.06.2020 o 09:52, pioruns pisze:
On 12/06/2020 12:33, Sofija wrote:
W dniu 11.06.2020 o 22:52, Sofija pisze:
W urządzeniu wielofunkcyjnym HP Deskjet Ink Advantage 2060 K110
All-in-One
migają włącznik/wyłącznik zasilania, wskaźnik uwagi i wskaźniki obu
pojemników.
Dzieje się tak bez względu na to czy urządzenie jest czy nie jest
połączone z lapkiem
przez kabel USB. (Można kopiować na papier bez podłączenia do komputera).

Da się coś z tym zrobić bez oddawania urządzenia do serwisu?
Proszę o pomoc.
Tak, przeczytaj co to za problem w manualu do twojej drukarki.

Pozdrawiam Sofija
Dodam jeszcze, że to miganie wszystkich kontrolek zaczęło się po
podłączeniu kabla USB
po okresie używania off-line. Teraz migają zawsze.

Pozdrawiam Sofija

Zajrzyj do manuala i zobacz, co oznacza ta kombinacja migania kontrolkami.

Ponadto, w manualu zapewne znajdziesz jak zrobić procedurę resetowania
wszelkich ustawień, pamięci i tak dalej.

Wyobraź sobie, że to wszystko już zrobiłam, przed pytaniem na grupie.
Liczyłam na to (pewnie naiwnie), że ktoś miał podobny problem i poradził sobie "niestandardowo". Ale na tej grupie, jak widać, są tylko odpowiedzi jak dla ....

Anuluje subskrypcję tej grupy.

Pozdrawiam Sofija

Tak, fija anuluj.