Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] nagrzewajacy się pendrive

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] nagrzewajacy się pendrive
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 10 Jun 2020 10:19:16 +0100
in <499e5772-f257-43a8-b2a7-275dbdf9a839o@googlegroups.com">news:499e5772-f257-43a8-b2a7-275dbdf9a839o@googlegroups.com>
user japanizer pisze tak:

> Jakiś wadliwy.
>
> Miałem kiedyś jeden (nie pamiętam, jakiej firmy), który się
> dosłownie sfajczył - stopiona obudowa sticka, siwy dym...

Mnóstwo ludzi narzeka na przegrzewanie. Ja rozumiem podczas zapisu ale nie w
bezczynności.
Podstęp polega na tym, że grzeje się tylko w porcie 3.0 a w porcie 2.0 jest
chłodny
i nadal bardzo szybki jak na 2.0. Dlatego się nabrałem i kupiłem sobie taki.
Dwa jednocześnie w przednich portach wywalają bsod.

http://piterpro.private.pl/img/sandisk.jpg

Mam Samsunga i kilka Kingstonów i Toshiby i nic sie nie grzeje.
https://www.argos.co.uk/product/3395815
https://www.toshiba-memory.com/products/toshiba-usb-flash-drives-transmemory-u301/
https://www.kingston.com/en/usb-flash-drives/datatraveler-se9-usb-flash-drive

https://forums.sandisk.com/t5/All-SanDisk-USB-Flash-Drives/Ultra-Fit-USB-3-0-Excessive-Heat/td-p/336404