Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor dla syna do grania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor dla syna do grania
From: Stregor <stregor@wytnij.to.gmail.com>
Date: Tue, 9 Jun 2020 08:04:11 +0200
W dniu 08-06-2020 o 20:45, z pisze:
W dniu 2020-06-08 o 19:48, PiteR pisze:
za 300zl też można kupić sobie porażkę.

Dlatego napisałem żeby w tej cenie nie kupować polizingowego Neca bo przekłamuje szarość a Dell NIE.

Akurat częściej szarość jest ważniejsza niż CZERŃ. Przynajmniej dla mnie.

A już dla gracza...

Po to właśnie założyłem wątek na grupie, żeby nie kupić porażki.

Wyszedłem z założenia, że lepiej poleasignowy, porządny sprzęt z elektroniką na płytce o większej powierzchni niż naparstek, niż nowe, marketowe gunwo z wypalarką do oczu w gratisie.

Odrzuciłem matryce TN, dla syna IPS się lepiej sprawdzi niż VA, w nocy nie gra (a przynajmniej taką mam nadzieję! :P urywam od internetu na noc, chyba w pasjansa nie tnie :) ).

Najbardziej mi zależy na lepszej elektronice monitora, jasności nie opartej na PWM itd.

--
Pozdrawiam,
Stregor