Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] czy kupić grafikę?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] czy kupić grafikę?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 24 May 2020 03:53:16 +0100
in <36b8a58b-a45c-47d9-aaad-a20416bd9f11@googlegroups.com">news:36b8a58b-a45c-47d9-aaad-a20416bd9f11@googlegroups.com>
user  pisze tak:

> mitologia

oj nieporozumienie, nie napisałem, że chodziło mi o moj dell vostro
który daje max 1080p na zintegrowanej bo pomyliłem grupy :) Drugi moj
komp da na zintegrowanej 4k ale tylko w 30 klatkach a telewizor może w
60. Miało iść na pl.comp.os.ms-windows.winnt. Tam sie wątek toczył.

> grafika jest do gier 3D.

Nieprawda, zwieksza szybkość reakcji pracy na windowsie. Nawet czuć jak
sie wszystko płynnie przesuwa pod myszką. Kto bogatemu zabroni ;)

> filmy obsłuży dowolna grafika, bo to jest gówniane zadanie dla
> karty - sam procesor tu wystarczy, czyli soft.

Nieprawda HD2500 nie odtworzy pliku 4k z dysku nawet na ekranie 1080p.
Sprawdzałem. Obraz się zacina. Nie chodzi o to żeby oglądać w 80%
uzycia procesora.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety