Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk w trybie offline

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk w trybie offline
From: "P_P" <p_pxx@xpoczta.onet.pl>
Date: Fri, 15 May 2020 20:33:15 +0200
Użytkownik "P_P" <p_pxx@xpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:5ebd94a4$0$17350$65785112@news.neostrada.pl
Witam,
Windows 10, na lapku Dell g3 3579 sa dwa dyski, jeden Sdd (system 220
GB) i drugi Sata (900 GB). Po dokonaniu przywrocenia systemu do stanu
fabrycznego, znikl mi dysk Sata tz, jest w zarzadzaniu komputerem,
widac go w calosci ale nie mozna wejsc do niego ani go sformatowac bo
krzyczy ze
"System Widows nie moze sformatowac woluminu, poniewaz jes w trybie
offline. Sprobuj przelaczyc wolumin do trybu online przypisujac do
niego najpierw literke dysku lub sciezke."

Literke dysku dopisalem ale nie wiem jak go przelaczyc w tryb onnline?

Nie da sie przelaczyc PPM w diskmgmt.msc,
oraz w Diskpart po wydaniu polecen:
Diskpart> list disk
Diskpart> select disk 0
Diskpart> online disk
otrzymuje komunikat - dysk jest już w trybie online.
a dysku nie widac w systemie win10

Natomiast gdy wydam komende
Diskpart> select disk 0
Diskpart> online (samo bez disk)
to otrzymuje komunikat ze dysk i wolumin jest oznaczone jako offline.

Natomiast w diskmgmt.msc widnieje informacja kolo tego dysku ze jest w online. Gdy klikne w nie aby otworzyć to otrzymuje komunikat jaki przedstawilem w pierwszym poscie

"System Widows nie moze sformatowac woluminu, poniewaz jes w trybie offline.
Sprobuj przelaczyc wolumin do trybu online przypisujac do niego najpierw
literke dysku lub sciezke."

Natomiast gdy nadam mu literke dysku np. D to pokaże sie w moj kompyter ale nie mozna wejsc do niego - nic nie mozna zrobić. Po restarcie komputera dysk ten znka w Moj komputer i znikamu przydzielona literka.

Prosze o pomoc jak moge przelaczyc dysk z trybu offline do trybu online

--
Pozdrawiam,
Piotr