Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: P锟統ta GA-7VA - sens?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: P硑ta GA-7VA - sens?
From: mordazy@somewherefaraway.com
Date: Fri, 15 May 2020 13:35:23 +0200
Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 15 May 2020 11:52:01 +0200
is the real date, RadoslawF <radoslawfl@gmail.com> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Nie warto z powodu braku z艂膮cz.
>Istniej膮 odpowiednie przelotki ale cena kilku nowych
>pewnie b臋dzie podobna do ceny starej p艂yty (z pami臋ci膮, procesorem
>i ch艂odzeniem) a uzyskiwane pr臋dko艣ci b臋d膮 jak przy pata.

Na targowiskach z r贸偶no艣ciami regularnie natykam si臋 na kontrolery 2x
sata na pci, cena - zwykle ko艂o 5z艂. Mam 2 sztuki, kt贸re przez jaki艣
czas dawa艂y drugie 偶ycie jakim艣 starociom. Nowe te偶 s膮 dost臋pne, ale
cena zabija.

Co nie zmienia faktu, 偶e robienie produkcyjnej maszyny na takim
zabytku jest po prostu nieekonomiczne na wielu poziomach.
Zabawa - co innego, ale i to raczej wtedy, gdy masz w艂asn膮 szuflad臋
pe艂n膮 wspania艂o艣ci z przesz艂o艣ci, albo chocia偶 znasz kogo艣 kto tak膮 ma
:P

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>