Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zacinki myszy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zacinki myszy
From: z <z@z.pl>
Date: Sun, 3 May 2020 16:51:52 +0200
Win10?

Miałem tak że przed aktualizacją jeszcze wtedy gdy się nie pobierała ale komp już wiedział że jest przygotowywał się na nią.

Dziwne rzeczy typu utrata natywnej rozdzielczości ekranu brak udostepnienia drukarki, zrywane połączenia USB...

Myszka bezprzewodowa logitecha sprawna (wyczyszczona naładowana) potrafiła lagować, zacinać generalnie wkurwiała mnie.

Laptop był wtedy połączony kablem do netu. Po zmianie na połączenie Wifi chyba mu przechodziło.

Teraz znowu jest po kablu i wszystko działa normalnie.

Jak mi zaczynała się zacinać to wchodziłem w update i jak byk stało że jest aktualizacja. Sprawdzałem kilka razy. To nie przypadek.