Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Krzywa moc/zł procesorów - gdzie "złoty punkt"? :)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Krzywa moc/zł procesorów - gdzie "złoty punkt"? :)
From: pioruns <cvbehaf@b2.cy>
Date: Wed, 22 Apr 2020 10:38:57 +0100
On 22/04/2020 09:55, miab wrote:
> [...]

Ryzen 5, serie 1600, 2600, 3600, sprawdź sobie i porównaj
wydajność/ceny, niejednokrotnie będzie biło procesory Intela,
szczególnie dodając cenę drogich płyt do procesorów intela.

Zobacz sobie ranking CPU https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
skok wydajności będziesz miał praktycznie taki jak tu punkty pokazują,
bo kompresja video jest wielowątkowa.

> Pewnie raczej chodzi o całość.
> Z wyprzedażowych i5-i7-4xxxx(Windows 10 w pełni już/jeszcze tą generację
> obsługuje).
> Z nowszych i nowych któreś Ryzen-y.
>
> miab

Od siebie to samo polecam, kolejny już komputer składam rodzinie, będzie
oparty najprawdopodobniej o Ryzen 5 1600, bo ten ma największy stosunek
wydajności do ceny z używek. Do tego płyta używka oparta na chipsecie
B350 i demon do gier gotowy za parę stów.

--
pozdrawiam,   pioruns