Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czemu routery 4G LTE (150/50Mbit) mają port Fast Ethernet?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czemu routery 4G LTE (150/50Mbit) mają port Fast Ethernet?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 26 Apr 2020 22:36:31 +0200
W sumie to i tak wysycenie tych 100Mbit wystarczy, ale tak z ciekawości.
fakt. tyle w praktyce, w ciągu dnia, będziesz miał pomiędzy 10a25% możliwości sprzętu.

będzie lepszy jeśli chodzi jakość/stabilność pracy?
Widzę że celujesz w sprzęty za grubą kasę. Ja przez parę lat miałem na stałe przenośny modem/router gsm wifi - ale był mi potrzebny lan. teraz mam router tp link z usb za 20zł i modem usb lte za 50zł - śmiga ze 2 lata bez resetu. O ile w życiu można zakładać że sprzęt za 350zł będzie działał o niebo lepiej niż sprzęt za 70zł, to w omawianym przypadku, możliwości sieci gsm, lokalizacja, anteny, mogą w dość dużym stopniu wpłynąć na Twoje założenia
ToMasz