Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

[PECET] Jaki program narzedziowy do testowania predkosci zlacza (wbudowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jaki program narzedziowy do testowania predkosci zlacza (wbudowanego gniazda) kart SD/SDHC/XC?
From: "aceln髎zz" <a@e.pl>
Date: Thu, 16 Apr 2020 16:54:05 +0200
W programiki do testowania zlacz USB obrodzilo po pachy, a nie moge znalezc
niczego do testowania czytnika kart (i kart w tym
czytniku) wbudowanego w laptop.
Wbudowany w laptopa czytnik kart SD/MMC/xD wewnetrznie jest na magistrali PCI
Express Root Complex (u mnie przez PCI-to-PCI Bridge i
dalej na kontrolerze Ricoh), a nie na USB, wiec programiki do USB (jak H2TestW
czy USBDeview) w og贸le wbudowanego w laptop czytnika
kart nie widza (ani karty w nim).
Oczywiscie mozna przewalic kilka plik贸w file managerem recznie, ale nie o to mi
chodzi.
M.in. dlatego, ze jak przewalam file managerem plik 500 MB na karte to wychodzi
mi 13 MB/s (dziwnie wolno), a jak z karty na komp to
ponad 500 MB/s (dziwnie szybko, okno transferu pojawia sie na ulamek sekundy),
moze jakis cache bruzdzi.
Oczywiscie nie pogniewalbym sie na predkosci odczytu rzedu 300-500 MB/s
(konkretna karta jest akurat bardzo szybka, ale powinna w
obie strony czyli 250MB/s read 150MB/s write), ale chcialbym przetestowac
wiecej kart.

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>