Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co zrobić z lapkiem na jednordzeniowym Pentium?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co zrobić z lapkiem na jednordzeniowym Pentium?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Mon, 13 Apr 2020 21:51:49 +0200
Wczoraj naładowałem aku i odpaliłem (z ostrożności bez podłączania do LAN), Win XP sp3 ładnie wstał - po datach widzę, że ostatnio używałem w 2016 i jeszcze z jakiejś przyczyny 1 stycznia 2019 (pewnie backup). Łezka nostalgii się kręci za paroma programami, których od tamtego czasu nie instalowałem na kolejnych sprzętach (im bardziej człowiekowi z górki tym bardziej szkoda czasu).
W drugim podejściu podłączę do LAN i zobaczę, co VLC czy inny player potrafi
odtworzyć.
Toughbook to jednak solidna budowa, znacznie nowszy HP rozsypał się na proszek
(choć nadal działa popękany gdzie się da).

-----
Postaw Win 7 w wersji 32bit na nim i zainstaluj KODI.