Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Kontrolne obciążanie procka.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Kontrolne obciążanie procka.
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 24 Mar 2020 15:06:37 +0100
Ćwiczyłem ostatnio Folding&Home. Okazuje się że sesja F&H obciąża procka
sporo bardziej niż znane polecenie cat /dev/zero /dev/null. Tak z
grubsza, przy F&H rdzenie procka mają ok. 75 st, przy cat ok. 69 st C.
Okazuje się też że pasta ma znaczenie :) Kupiłem pastę Arctic MX-2 i
temp. w porównywalnych warunkach jest o jakieś 4-5 st niższa niż w
przypadku Halnziye "srebrnej" jaką do tej pory używałem (nawet jeśli
część tej różnicy zawdzięczam umyciu z kurzu radiatora :) Całe szczęście
że mi się skończyła i musiałem coś dokupić :)
--
Jacek
I hate haters.