Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwne dyski M.2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwne dyski M.2
From: marrgol <marrgol@address.invalid>
Date: Mon, 9 Mar 2020 22:41:19 +0100
On 2020-03-09 at 22:07, Jacek Maciejewski wrote:
> Toolkit działa. Z tym że żeby odczytać SMART trzeba podać w opcjach
> numer dysku. Uzyskuje się go przez wylistowanie dysków w maszynie.
> Fajno, tylko jeden dysk ma numer 0 i to jest OK, można uzyskać odczyt
> SMART ale drugi dysk, ten na którym mi zależy, ma numer *0:c i podawanie
> tego czegoś jako numeru (i różnych kombinacji też :) nie działa...

„Gołe” 0:c powinno być OK, ale nie jest dla mnie jasne, czy to powinno
działać dla nvme, czy nie, bo User Guide (ściągnąłeś?) pokazuje jeszcze
-- bez wyjaśniania, czy to jest „też”, czy „zamiast” -- coś takiego:

dctoolkit --disk 0:c --nvme-get-log-pages --smart

dctoolkit --disk 0:c --nvme-get-log-pages --smart-extended

--
mrg