Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 6 Mar 2020 06:42:51 -0800 (PST)
doszła do mnie wiadomość
<5be6987b-93d2-4206-891f-b451ae9c60fb@googlegroups.com>
od Wojciech <michaljasminum@gmail.com> :
>W moim laptopie Dell Latitude D830 notorycznie zrywane jest połączenie wifi w
>sieci publicznej (biuro coworkinkowe). Jest to raczej wina po stronie laptopa
>bo inni użytkownicy sieci mają połączenie.
>
>Pojawia się często informacja „Brak połączenia; brak dostępnych połączeń”.
>Klikam na „Rozwiązywanie problemów” i po chwili w sekcji
>Sekcja „Znalezione problemy” pojawia się informacja „Problem z kartą sieci
>bezprzewodowej lub punktem dostępu: Naprawiony”.
>I tak się dzieje wiele razy w ciągu dnia.
>
>Co może być przyczyną problemu i jak go usunąć?
>Pracuję pod Windows 7. Problem pojawił się jeszcze w ubiegłym roku, zanim
>Microsoft przestał wspierać ten system.
Rozbebesz laptopa i sprawdź anteny.
>Wojciech
--
Gdyby się wysadziło ich planety, zburzyło miasta,
spaliło księgi, a ich samych wytłukło do nogi,
może udałoby się ocalić naukę miłości bliźniego. SL.
|