Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Prośba do posiadaczy skanera EPSON Perfection V330 Photo

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Prośba do posiadaczy skanera EPSON Perfection V330 Photo
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Tue, 31 Mar 2020 15:15:30 +0200
Napisałem wczoraj wieczorem na pl.rec.foto.cyfrowa, bo myślałem, że ktoś tam może posiada ten skaner, ale grupa ledwo dycha i słaby odzew, prócz Animki z jej złotymi radami na wszystko. Więc spytam tutaj:

Czy jest tutaj ktoś, kto posiada ww model skanera? Potrzebuję z płytki instalacyjnej skanera EPSON Perfection V330 Photo katalog instalacyjny i/lub plik instalacyjny ABBYY FineReader 9.0 Sprint (a dokładniej wszystko co znajduje się w folderze o nazwie uni_desvahz i podfolderach. Do skanera był dołączony na płytce ten program.

Sam program mam zainstalowany, ale zauważyłem, że gdy go uruchamiam to sprawdza dostępne opcje i odwołuje się do folderu, w którym znajduje się ten folder i pliki w nim.

A zorientowałem się, gdy wirus zainfekował mi pliki w folderze uni_desvahz i gdy uruchamiam FineReader to otwiera ścieżkę do tego folderu i w wyświetlanym komunikacie prosi o "wskazanie właściwej ścieżki, w której znajduje się pakiet ABBY FineReader 9.0 Sprint.msi"

Pomoże ktoś? Za cholerę nie mogę znaleźć tej płytki. Z góry i z dołu dziękuję.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/