Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Lekki laptop 11-12'', używany, markowy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Lekki laptop 11-12'', używany, markowy
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Thu, 26 Mar 2020 05:20:52 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 24 marca 2020 20:20:59 UTC użytkownik heby napisał:
> Może ktoś coś polecić, czym mógłbym się zainteresować?

Ja w celach turystycznych kupiłem kiedyś : Toshiba NB510. Fajny i zmyślny
laptopik. Przez USB-C się nie ładuje, ale za to jak CMOS ci się zawiesi to
wyjęcie baterii, chwilowe zwarcie styków w jej gnieździe i po tym włożenie
baterii - razem ok. 40 sekund.... co w podróży ma niebagatelne znaczenie
bo nie ma czasu na jakieś tam service....