Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Lekki laptop 11-12'', używany, markowy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Lekki laptop 11-12'', używany, markowy
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 24 Mar 2020 21:20:53 +0100
Taki temat:
a) lekki
b) markowy (dell, hp, ?)
c) matryca 11-12 cali, możliwie 1366 lub więcej
d) duża bateria
e) procesor mobilny, ale w miarę szybki, mozliwe że jakiś celeron N będzie ok, ale lepiej i3/i5 3 gen+
f) co najmniej 1x USB 3.x
g) super gdyby było ładowanie przez usb-c
h) tani
i) używany
j) może być poleasingowy
k) wymienny dysk, normalny 2.5"
l) chromebooki odpadają z uwagi na brak windowsa

Cel: komputer "turystyczny", przeglądanie zdjęć, filmów, przerzucanie danych na dysk, internety itd itp.

Czy ktoś widział jakiegoś kandydata? Chyba najważniejsze aby był mozliwie popularny i tani, oraz w miarę sensownie dostepną baterię, ba, zamiennik nawet, dostępną do dzisiaj. Wygląd bez znacznienia, może być nawert różowy z Barbie na klapie.

Przeglądam allegro i ciezko mi stwierdzić który z tych laptopów jest godny zaufania i ma sensowne i tanie baterie ciągle w obiegu. Taki aby miał wszystko to chyba nie znajdę. Chcę to wrzucić w plecak, więc ma być w miarę lekkie i nie złamać się od własnego cieżaru, szukam więc raczej markowego a nie kiano...

Może ktoś coś polecić, czym mógłbym się zainteresować?