Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski z szuflady

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski z szuflady
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Wed, 4 Mar 2020 18:17:06 +0100
W dniu 2020-03-04 o 17:57, Trefniś pisze:
W dniu .09.2019 o 08:45 Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid> pisze:

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 17 Sep 2019 02:08:00 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5d8023e4$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
 od "Kamil" <mospam@tlen.pl>  :
Użytkownik "Kamil" napisał:

Dziękuję wszystkim kolegom za odzew i cenne wskazówki.

Jeszcze trochę obok. Próbowałem dysk podejrzeć w DMDE. Miałem kiedyś wersję z przyjaznym interfejsem. Widać było strukturę katalogów i oryginalne nazwy
plików. Gdzieś mi ja wcięło, a to co mam pokazuje jakieś krzaczki. Może
trzeba ustawić coś w opcjach?

Musisz wybrać partycję do podglądu(inaczej nie będzie drzewa katalogów).
Miałeś szczęście z tymi dyskami, ciekawe co tym stykom zaszkodziło.

Papierosy palone w pomieszczeniu to możliwy problem.
Nie wyobrażacie sobie, jak bardzo potrafi dym papierosowy zaszkodzić elektronice (i nie tylko).

Za to pijakom i dyskom bimber nie zaszkodzi, a narkomanom i dyskom opary narkotykowe. Jaki smród. Smacznego!

--
animka