Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Powerbank jako UPS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Powerbank jako UPS
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Wed, 4 Mar 2020 07:47:47 +0100
Niestety ta krótka przerwa w zasilaniu konsoli powoduje reset konsoli i niestety reset ustawień na konsoli.
zainstaluj przy konsoli duży kondensator. Być może z rezystorem i 2 diodami, ale powinno zadziałać
Potrzebuję takiego rozwiązania jak w prawdziwym UPS tzn zasilanie nie zniknie po wyłączeniu prądu.
Tak jak mówili koledzy. przetwornica działająca non stop.
Czy istnieją takie powerbanki, gdzie na wyjściu nie zaniknie zasilanie mimo wyłączenia prądu na zasilaczu?.
A Twój power bank sam się załącza jak wykryje obciążenie? Jeśli tak - to masz odpowiedź dla czego potrzebuje na to pół sekundy. znajdź taki który będzie działał non stop, będzie uruchamiany "ręcznie". Mam przed sobą latarkę z power bankiem. ten sam przełącznik załącza latarkę i uruchamia power bank. ale czy ma funkcje równoczesnego ładowania i rozładowywania? Nawet jakby miał, bałbym się pozostawić go non stop załączony. na serio - rozbicie powerbanka na ładowakrę, akumulator i przetwornice jest dobrym pomysłem. układy o których mówimy kosztują ok 1 usd i mają wielkość znaczka pocztowego (a mogą być mniejsze)
ToMasz