Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk do NAS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk do NAS
From: Netx <nospam@gazeta.pl>
Date: Thu, 27 Feb 2020 01:06:27 +0100
W dniu 26.02.2020 o 22:08, Michal M. Lechanski pisze:
> Dobry wieczór.
> Padł mi WD RED 6TB, próba znalezienia następcy zakończyła się
> niepowodzeniem

Ostatnio nabyłem 2 sztuki WD RED 6TB WD60EFAX. Są dobrze dostępne w
Polsce. Pracują u mnie w RAID 1 - mirror. Pracują u mnie od października
2019, więc krótko, ale na razie bezproblemowo. U mnie priorytetem wyboru
była nawet nie pojemność a mały poziom hałasu. Są nieco cichsze nawet od
WD40EFRX a pewnie sporo od Seagate. Praktycznie są bardzo ciche w idle.
Ruch głowicami jest już słyszalny. Kupiłbym ponownie gdybym musiał.