Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brak obrazu na monitorze.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brak obrazu na monitorze.
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Fri, 14 Feb 2020 00:29:03 +0100

Choć każda i każdy wie, przypomnę, że zabronionym czynem jest
czytanie tego, co umieszczam w kwadratowych nawiasach.

"Budzik" XnsAB62E04DFF768budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Czy ten komputer zawiera także monitor, bo jak monitor jest
oddzielnym urządzeniem to pewnie padł monitor, albo kabelek się
odłączył.

Zaczynam podejrzewać ze animka to jednak jakis niedorobiony bot - niby
cos pisze, niby cos czyta ale zanim zacznie to miec sens to minie jeszcze
pare lat...

Bot z przeszłości? Eliza na PDP pół wieku temu
[tamtej i tamtemu oraz: tej, tym, tamtym] gadała
jak obecna Animka...

Do owej Elizy ponoć dorzucono Pacjenta -- dopiero
gadka tych obu botów była... Hm... Ciekawa... ;)

Obecne boty radzą sobie doskonale -- gdy bot
zawodzi (Axa, Orange itp.) człowiek też sobie
nie radzi od razu...

Ze 35 lat temu gadałem przez telefon ponad godzinę
(może i ze 100 minut) zanim zorientowałem się, że
gadam nie z tą osobą, z którą spodziewałem się gadać...
Moja rozmówczyni powiedziała cos o maturze (chyba mojej)
więc odkryłem, ;) że COŚ wie o maturze -- gadałem z nią
nadal, ale w tle tej gadki szybko eliminowałem wszystkie
me ,,znajome'', które nie miały wówczas tej wiedzy...

[gadając z ludźmi na grupach bardzo często widzę, że
nawet pisana gadka podobna do tamtej jest możliwa?...

- jedni są bystrzy -- łapią każdy odstający detal
- inni są tępi -- można im nawijać niespójnie cokolwiek
- jeszcze inni są tępi, ale uważają się za bystrzaków
- są też tacy, którzy wertują wypowiedzi sprzed lat
- ale najgorsi są bystrzy i pamiętliwi, którzy zestawiają
  dzisiejsze wypowiedzi z wypowiedziami sprzed 20 lat?...
- nie -- najgorsi są ci, którzy ROZUMNIE zestawiają
  dzisiejsze wypowiedzi z wypowiedziami sprzed 20 lat...
- dociekliwi zgłębiają temat, prowokując ,,ponawianie badania''

- ale bardzo rzadko rozumni najdociekliwsi i pamiętliwi
  zarzucają komuś kłam, choć ów kłam widzą aż zbyt wyraźnie...
  bywa, że uznają kogoś za kłamcę, po czym wycofują swe
  pochopne wnioski, lecz nadal są otwarci w swych ocenach...

Tak czy siak -- ogólnie ludzie są bardzo mądrzy, ale z jakiegoś
powodu reprezentanci ludzi mądrych niekoniecznie podejmują mądre
decyzje... Nadto ludzie mądrzy do przesady popełniają często
banalnie proste błędy tam, gdzie znacznie głupsi nie popełniają...
Ludzie są dziwni -- tak można ich określić trzema słowami...]

--