Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Tue, 4 Feb 2020 10:59:01 +0100

"Trybun" 5e37ee35$0$512$65785112@news.neostrada.pl

64. Coś źle siadał. Odsyłam do lektury moich uwag
na innej grupie - "stabilność W10 na dysku SSD".

Najpierw Pszemol nie zdołał, teraz Ty...

Nie próbowałem -- skopiowałem zainstalowany w sklepie
(jedynie podczyszczony -- wprowadziłem siebie zamiast
sklepowego klienta, wywaliłem to i owo itd.) z HDD na
SSD dwa razy, po czym jedną z tych dwóch kopii z SSD
skopiowałem ponownie na HDD... Tam ją straciłem po
wielu miesiącach w efekcie nadmiernego/nieopatrznego
kasowania i ponownie skopiowałem jedną z kopii z SSD
na HDD...

Zanim tę sklepową (lub jej kopię) skopiowałem
na SSD -- skopiowałem ją wiele razy na HDD...

Kopiowałem co najmniej kilkanaście razy, ale od zera
chyba nie instalowałem 64W10. Być może zainstaluje
na Fujitsu-Siemensie... (na razie zainstalowałem
tam tylko 32W10 i wrzuciłem 64W10 z Acera...)

Chyba nie instalowałem 64W10 -- pewności nie mam.
Na pewno nie instalowałem na Acerze, z którego teraz stukam.

Akurat nie znam problemów Przemola. U mnie nie wiedzieć czemu 10ka sprawiała problemy typu - brak menu kontekstowego pod ppm, albo nie chciala się wyłączać. Były to wszystko starsze kopie i po zaktualizowaniu. Już myślałem że 10ce wybitnie nie służą dyski SSD, ale wpadłem na pomysł żeby pobrać najnowszą wersję, no i wygląda że był to strzał w  nomen omen - dziesiątkę, żadnych aktualizacji i (jak na razie) 10 śmiga aż miło.

Tak że jedyne co Ci mogę doradzić o ile masz zamiar instalować to pobierz najnowszą wersję 10ki. Te starsze z późniejszymi aktualizacjami to proszenie się o problemy.