Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Fri, 28 Feb 2020 10:47:33 +0100

"Trybun" 5e57707f$0$499$65785112@news.neostrada.pl

08 lutego ściągnąłem Win10_1909_Polish_x64i.iso liczący
4,95 GB (bajtów: 5 317 847 040) wg W10, który nie zmieści
się na zwykłej DVD.

No ja cie kręcę. A z czego niby ja teraz piszę? - Z Win 10 (Home)
pobranego mniej więcej w tym samym czasie i wypalonym na normalnej
płycie DVD. Bez urazy ale znowu teoretyzujesz. Zalecam zrobić próbę
z płytą RW i dopiero zająć stanowisko.

   www.eneuel.w.duna.pl/error/64w10.png

Nie wejdzie!!! Nie trzeba próbować na RW, by sprawdzić, czy coś wejdzie.

To obrazek ISO ściągnięty spod WXP.

Nawet, gdyby wszedł, nie wypalałbym, bo penflaszka jest wygodniejsza.

Nie wiem na czym może polegać różnica, bo ja jak już pisałem - najnowsza 10ka wchodzi na płytę z dużym zapasem, ale dyskusję kończę, bez sensu przedstawiać kontrargumenty dla twierdzeń że jaką piękną noc mamy w to południe.