Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Maj... ;)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Maj... ;)
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Wed, 26 Feb 2020 06:15:06 +0100

"z" 5e5571ef$0$17345$65785112@news.neostrada.pl

Wierzysz pisowskiej propagandzie? ;-)

Ja wierzę każdej propagandzie, która daje mi pieniądze!

Moi rodzice dzięki tej propagandzie dostali dodatkowo
40 kpln -- tyle bez trudu firma Jana Pawła II potrafiła
rocznie tracić... Kojenie ran po upadku tej firmy to miły
ukłon PiS w moją stronę... Bo niestety zyski firmy należały
do Kościoła, zaś straty -- do mnie!

Teraz oczekuję emeryturowych: czternastek, piętnastek, szesnastek...

Na razie chyba są prezydenckie... Główni kandydaci to
chyba BBudka i LBubel... Pierwszy jest aktywny i odważny,
zaś drugi ma doświadczenie... Pierwszy wygląda na takiego,
który może ugrzążć... LBubel raczej radzi sobie na różnej
,,nawierzchni''... ;) MKBłońska to chyba żart...

IMO każdy emeryt czy dzieciaty w RP wierzy pisowskiej propagandzie!
- 500+
- waloryzacja emerytur
- trzynastki
- 30 pln miesięcznie na leki seniorom
- emerytury (czy renty) matkom wielu dzieci...

Mam inną propagandę -- tańszą (bo prostszą) i skuteczniejszą,
(bo chyba każdy: i ksiądz czy biskup; i RPetru; i menel;
i dzieciaty; i niedołężny; i bezrobotny... by w nią uwierzył)...

-=-

Na razie dziękuję premierowi MMorawieckiemu za kolejne
kłody rzucane pod nogi biurom rachunkowym... Nie twierdzę,
że IMO OK -- bo zniknięcie VAT-27 (przewrotnego VATu DTuska)
szkodzi mi mocno, ale dzięki za to, co sukcesywnie jest dorzucane
i komplikowane... Piasek (ułatwienia) wypluwam, truskawki
(utrudnienia) zjadam...

-=-

Pewnego dnia PiS uzna, że warto emeryturę styczniową połączyć
z trzynastką, lutową z czternastką itd., a całość zeżreć
inflacyjnie-podatkowo, co zlikwiduje owe dodatkowe emerytury...

Machając dwiema monetami między palcami widzimy wyraźnie trzy
monety... I o to chodzi w polityce!

-=-

Mnie na pewno obecna (pisowska) propaganda podoba się. :)

--