Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] alternatywa dla MS Surface Go

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] alternatywa dla MS Surface Go
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 15 Feb 2020 06:00:08 GMT
Szukam takiego małego klaptopika, którego mógłbym ze sobą codziennie
nosić. Dawno temu był to eeePC, obecnie ipad, którego z każdą
aktualizacją trawię mniej i mniej. Surface Go zasadniczo spełnia moje
wymagania. Trochę się wzbraniam, jako zagorzaly Linuksiarz, aby wspierać
wiadomą firmę. Częściowo niweluje to perwersyjna przyjemność używania
tego pod Linuksem, ale może jest jakaś zbliżona wyglądowo i
funkcjonalnie alternatywa?

Istotne:
- Preferowane 10-11", absolutny maks 12"
- RAM 4GB lub więcej
- Wbudowany modem gsm.
- <1kg (lepiej <0.7kg)

Mile widziane:
- Ekran dotykowy
- Podświetlana klawiatura.

Cenowo, nowy S Go jest u mnie do dostania za ekwiwalent ca 2k5zł. Model
bez LTE, ~1k7zł. Trochę duża różnica choć wynika też z +4GB RAM i chyba
większego SSD.

--
Marcin

  • [PECET] alternatywa dla MS Surface Go, Marcin Debowski <=