Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Fri, 7 Feb 2020 01:15:09 +0100

"Animka" r1i0j4$ei3$1@news.icm.edu.pl

Myślałam, że jest jeszcze jakieś inne źródło.

Jest cała masa, ale to jest najlepsze.

To narzędzie mnie nie odpowiada.

Jakie narzędzie? -- ściągasz po prostu obrazek ISO.
(obecnie jest to przykładowo -- Win10_1909_Polish_x64.iso)
Możesz wypalić ten obrazek na DVD lub spreparować penflaszkę.

Na dodatek trzeba wlączyć Windows Update chyba.

Nie trzeba. Trzeba wejść z systemu innego niż W10 itp., o czym
pisałem, budząc do życia trolli odpowiadających ni z gruszki ni
z pietruszki. Możesz wejść z WXP, z Androida itd. lub zasymulować
spod W10 system inny niż W10, W8 itd... Możesz wejść tam spod WXP
na VBoxie czy innej maszynie wirtualnej -- jak ja przed chwilą
wszedłem, aby podać tu (kilka linijek wyżej) nazwę pliku ISO...

- Być może trolle weszły w posiadanie ;) tej wiedzy -- i bronią
  tej wiedzy przed ,,obcymi'', gdyż chcą błyszczeć ową wiedzą.
- Być może ich reakcja nie jest związana z tą sprawą. [może po
  pijaku nie panują nad tym, co piszą]

Już raz to robiłam i na Win 10 miałam same śmieci szpiegi.

O tyle to jest lepsze, że od razu spreparuje flaszkę USB -- nie
korzystałem z tej opcji, więc nie wiem, jak jest naprawdę, ale
ponoć jest to dobre narzędzie.

Zasymuluj WXP lub wejdź z Androida itd. a dostaniesz link typu:

   https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows10ISO

który ściągnie Ci obrazek ISO gotowy do wypalenia na DVD...

Z Androida o tyle lepiej, że są tam fajne programy do
szybkiego ściągania wielowątkowego -- SZYBKO spada
akumulator i transfer... Pod Win niby też można
wielowątkowo, ale IMO znacznie trudniej niż pod A.

Przeglądarki netowe pod Win (tym bardziej pod A) zazwyczaj
potrafią oszukiwać -- zgłaszać inne systemy, inne przeglądarki,
bruździć w IP czy inne adresy itd... Co chcesz, to Ci zgłoszą. ;)

--