Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brak obrazu na monitorze.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brak obrazu na monitorze.
From: pioruns <cvbehaf@b2.cy>
Date: Thu, 6 Feb 2020 11:27:04 +0000
On 06/02/2020 09:48, Poldek wrote:

> Dodam jeszcze, że radiator karty jest ciepły, tak samo jak tej w
> sprawnym komputerze. Czyli wyglądałoby, że zasilanie dochodzi.
> W międzyczasie korzystając z oryginalnej przelotki przywróciłem
> ustawienia domyślne BIOSu. Wyjąłem pastylkę z płyty na parę minut i
> włożyłem nową, świeżą. Wyjąłem moduły RAM i wsadziłem ponownie. Coś
> jeszcze można wykombinować?

Możesz jeszcze spróbować wsadzić na chwilę riser (adapter) PCI-E 1x
(wsadź w slot 16x PCI-E w płycie) do PCI-E 16x (wsadź w kartę), jeśli
masz taki pod ręką - taki typowy do kryptowalut. Może akurat po zmianie
prędkości te /złe/ piny w slocie zostaną wyłączone i obraz powróci.

--
pozdrawiam,   pioruns