Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] F-S nadal żyje...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] F-S nadal żyje...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sat, 18 Jan 2020 02:16:06 +0100

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5e1a0301$0$17341$65785112@news.neostrada.pl

26 grudnia znienacka zaatakował mnie ból [dupy?... nie,
nieco nad lewym półdupkiem] wskazujący na kręgosłup i miast
zanikania -- nasilił się tak mocno, że ,,postradałem zmysły''...

Ból tak sobie ustąpił -- nie jest masakrycznie źle, ale nadal
nie jest dobrze...

Ale ja nie o tym teraz tu chciałem pisać...

Wkrótce po tym ataku padło energetyzujące gniazdo F-S...
Wcześniej zupełnie padł nieco ;) sfatygowany prawy
mikrowłącznik tocz_padowej myszy... Ponadto Seagate
wykazał się badblockami...

Do tego niemal połamały się okulary -- niemal nówki!!!
Przysłano mi je do sanatorium chyba w październiku...
Do Gołdapi -- w 2013 roku... Organiczne (plastykowe)
soczewki w metalowej oprawce... Nawet nie warto
naprawiać, bo soczewki są raczej w złym stanie...
Łącznik w okularach jest niemal złamany. Nawet
nie rozdeptałem ich...

Więc teraz łażę w okularach z ubiegłego wieku.
Oprawki mają ~25 lat, soczewki (z mineralnego
szkła) -- ze 2 lata mniej. Są bardzo ciemne...
I w doskonałym stanie!!!

Usunąłem moduł BT2 -- nie na wiele przydatny....
(mogę bez trudu wstawić, ale chyba nie warto)

Nie wstawiłem -- poskręcałem laptop bez wstawienia.

Laptop pracuje poprawnie (jeśli nie liczyć uszkodzeń HDD) ale na
razie jest skręcony 1/3 wkrętów i brak mu optycznego napędu CDVD....

Wkręciłem, co mogłem -- chyba 3 wkrętów nie wkręciłem, bo nie było
w co... ;) Laptop ma swe lata, więc i sprawnych gwintów coraz mniej...

Tak więc po ~2 tygodniach F-S znów jest ~sprawny...

Odliczając czas nieużywania -- przeżył ponad 11 lat.
W połowie sierpnia br. minie 12 lat od chwili qpna.

Gościł w sobie dwa ćwierćterabajtowe dyski WDC i dwa
półterabajtowe Seagate.

Teraz ma znów błękit WDC...
Postaram się ,,naprawić'' Seagate i postawić tam W10.
Jeśli pójdzie -- dorzucę do niego WXP w kilku wydaniach...
W10 chyba postawię jako 32W10 i 64W10 -- zobaczę, co będzie
lepsze... Mam tylko 4 GiB oRAMkowania... **Być może** jest
miejsce na jakiś dysk na mSATA...

Zamierzam jednak postawić tu W10 -- nie wiem, czy 32W10,
czy 64W10, bo mam tylko 4 GiB oRAMkowania... Dla 32WXP
to sporo, lecz niekoniecznie dla W10...

Przede mną najtrudniejsze zadanie -- ściągnięcie instalki W10 z netu!

Nie wiem, czy pod 32W10 zdołałbym wykorzystać 1 GB na
RAMdysk tak, jak wykorzystuję pod 32WXP...

Byłoby super!

Ból stał się znośny dzięki nagrzewaniu i lekom...

Ale nadal jest...
Przykre, bo w ubroku schudłem 7 kg (10%) i myślałem,
że to rozwiąże problem z kręgielnią na długi czas...

Zamierzałem jeszcze schudnąć o 10% -- teraz o 6 kg,
do niespełna 60 kg...

W Lidlu promocja na czekolady -- qpiłem niemal 2 kg...
(trochę z orzechami i trochę 95%)
Ale IMO czekolady nie tuczą. ;)
Mogę spokojnie obżerać się czekoladami -- schudłem do
stabilnych niespełna 66 kg z ponad 73 kg w marcu ubr...
Na razie jo-jo mi nie grozi...
Jem sporo chleba, ryżu, czekolad...

WDC rozgrzewa się do niemal 60°C...
Wkrótce zobaczę, co zostało z Seagate po długotrwałym znęcaniu się...

--