Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Złącze w okolicy procesora Pentium 133

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Złącze w okolicy procesora Pentium 133
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 5 Jan 2020 18:03:21 +0100
W dniu 2020-01-05 o 16:03, nadir pisze:
W dniu 05.01.2020 o 15:23, heby pisze:

Faktycznie. Czy oznaczenie 3.3V jest krytyczne i nalezy na to zwrócić uwagę?

Raz, czy może dwa, miałem to cudo w ręce i nie pamiętam żebym zwracał na coś szczególną uwagę. Zamontowałem, nic się nie wysypało, nawet nie pamiętam czy ten "kesz" jakoś mocno przyspieszał komputer.

To były czasy, gdy opłacało się zrobić specjalnie płytę główną z wlutowanymi >pustymi wewnątrz< kostkami cache i ścieżki od ich pinów kręcące się wokół nich i pomiędzy tylko dla zmyły mniej kumatych aby więcej zapłacili. I to na masową skalę.

aż muszę pokopać, bo chyba coś takiego...

--
Irokez