Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sat, 4 Jan 2020 03:51:29 +0100

"jaNus" 5e041ffd$0$542$65785112@news.neostrada.pl

Miałem włam na działce, poniewczasie wyczaiłem, że zachodzi wielka
koincydencja pomiędzy moimi późniejszymi tam bywaniami, a nawrotami
dolegliwości swoistych. Dalszy namysł wskazał, iż wg wszelkiego
prawdopodobieństwa zatruto pestycydami lodówkę, i mikrofalę.

To nie były pestycydy...
Ale trzeba by to zobaczyć -- by uwierzyć...
Trzeba by jakoś przeżyć to, co nastąpiło później,
by mi uwierzyć... Być może zbadać powiązania...

BTW -- nie piszę tego pod natchnieniem eksperymentów
prowadzonych w Korei Pólnocnej, gdzie listki kapusty
specjalnie zatrutej dawały makabryczne efekty...

Wcześniej makabryczne niedobory snu,

Miałem horrendalne kłopoty z zasypianiem,

Ja też -- niełatwo jednocześnie pisać i spać... ;)

wypędza go w try-miga. Polecam gorrrąco!

Może innym razem. ;)

Na pewno umrę -- i to raczej w tym (XXI) wieku...

No coś Ty, nie ma co się tak spieszyć, Życie wszak piękne jest!

Mówisz, że warto zaczekać jeszcze 80 lat...
W XXII składki ZUS będą wysokie... ;)

  1.96^80=2,40151723900935E+23 <-- tyle razy wzrosną?
  1500*1.96^80=3,60227585851402E+26 <-- takie będą?

10 do 23 potęgi?... spory iloraz... ;)

Ale przynajmniej Polska nie umrze, skoro my będziemy żyli... ;)

BTW -- to nie ,,obca moc wydarła'', lecz sejm Rzeczypospolitej oddawał... ;)

  https://pl.wikipedia.org/wiki/II_rozbiór_Polski
  https://www.youtube.com/watch?v=5wjrFwnYuKg
  https://www.youtube.com/watch?v=pe6mqxaclyI
  https://pl.wikipedia.org/wiki/Rejtan_(obraz_Jana_Matejki)

Nic zatem dziwnego, że po latach, gdy Polacy usiłowali ,,odbić
szablą'' -- nie znaleźli wielu sprzymierzeńców... Znaleźli
Napoleona Bonaparte? -- ale on zakochał się w Aleksandrze,
pogardził polską gościnnością i przegrał z kretesem pod
Lipskiem, całkiem blisko (swej? -- był Korsykaninem) Francji...

  Jesienny blask rozpędził ranne mgły
  I czarne orły widać ponad nami

To były także dwugłowe orły Romanowów...
(austriackie i pruskie -- także, co zrozumiałe)

BTW -- MTuchaczewski rzekomo powtarzał opcję Paskiewicza,
by uniknąć rzekomych błędów Dybicza...

 Paskiewicz przeszedł niedaleko Torunia po moście
 zbudowanym przez zaprzyjaźnionych Prusaków
 https://youtu.be/dOsKU2M1gWU?t=27
 https://youtu.be/dOsKU2M1gWU?t=84
 https://wolnelektury.pl/katalog/lektura/sowinski-w-okopach-woli.html

 MT nie mógł liczyć na życzliwość Prus,
 a i granica Prus przebiegała inaczej

 Dybicz uderzać miał na Warszawę ze wschodu

https://muzhp.pl/pl/e/176/wkroczenie-armii-rosyjskiej-pod-dowodztwem-dybicza-do-krolestwa-polskiego
 ale ostatecznie zrezygnował

 IMO MT to uderzenie prowadził skutecznie,
 przełamując konsekwentnie kolejne przemościa

Kiedyś czytałem, że MT stracił gdzieś na Woli (podczas Powstania
Listopadowego) jakiegoś przodka, którego chciał pomścić podobnym
uderzeniem -- ale dziś nie mogę znaleźć informacji o tej pomście...

-=-

Kiedyś artyści utrwalali życie wartościowych ludzi -- dziś zagłuszają ciszę...
;)

--