Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Radio FM

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Radio FM
From: "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
Date: Thu, 2 Jan 2020 13:30:44 +0100
Osoba podpisana jako Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
w artykule <news:5e0b84b5$0$17343$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

W dniu 2019-12-31 o 17:13, Andrzej P. Wozniak pisze:
Osoba podpisana jako Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
w artykule <news:5e0b532a$0$547$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

Jest taka możliwość, aby słuchać przez komputer (jego głośniki)
radia FM? Zmieniać programy, regulować głośność.
Na stronie http://radiofm-online.com jest lista polskich stacji
radiowych FM nadających w internecie.
A jak z tego wyciągnąć strumień?
http://fm.tuba.pl/play/140/2/radio-pogoda-warszawa?appId=04

Gdyby było łatwo, pewnie strumienie byłyby dostępne na wymienionej
stronie. Nie chce mi się dłubać, zwykle słucham radia na telefonie.

Znalazłem jednak inne miejsce do dłubania, komuś się jednak chciało:
http://radiomap.eu/pl/warszawa
i szafa gra (type="audio/mpeg" swoje znaczy):
http://play.adtonos.com/radio-pogoda
Na końcu listy są też stacje DAB+ oraz nadające na falach długich
i średnich, a pod spodem linki do stacji z innych miast (gdyby mapa
na górze strony nie działała).

Ciekawostka: Autorem strony jest niejaki Michaił Szczerbak, podobno
Bułgar, prowadzi też podobną stronę ze stacjami radiowymi reszty
świata:
http://worldradiomap.com/polski

Jeszcze inne linki (asx, m3u, pls, ram) można znaleźć tu:
http://www.radiostacje.com/
Linki są ramce, dostępne hurtem tylko przez podgląd źródła:
http://www.radiostacje.com/polskie_radio.htm
Radio Pogoda też jest, dla różnych miast, np. Bydgoszcz:
http://stream10.radioagora.pl/tuba143-1.mp3.m3u
Warszawa jest tu:
http://stream13.radioagora.pl/tuba38-1.mp3.m3u
choć działa też link wygenerowany na podstawie podanego linku do tuby
(liczba 140 jest kluczowa!):
http://stream10.radioagora.pl/tuba140-1.mp3.m3u

--
Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)