Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Radio FM

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Radio FM
From: PeJot <PeJot@nigdzie.pl>
Date: Tue, 31 Dec 2019 16:38:01 +0100
W dniu 2019-12-31 o 15:23, PeJot pisze:
Jest taka możliwość, aby słuchać przez komputer (jego głośniki) radia FM?
Zmieniać programy, regulować głośność.

A czemu tylko FM ? Jak masz dostęp do netu możesz słuchać całego świata, także tych stacji nadających na FM.

http://www.radiosure.com/

Spodziewałem się takiego pytania, to rozwinę problem.
Osoba dla której to mam uruchomić ma 70+. Cały dzień pracuje przy komputerze, ale tylko w swojej wąskiej dziedzinie.
Słucha tylko muzyki, ma wybrane swoje dwie stacje na krzyż.

W sumie miałem poszukać dla niego radia z kolumnami, które stały by obok monitora. Problem jest z pilotem IR bo nie będzie widoczności ze sprzętem. Na elektrodzie już pytałem o sprzęt z pilotami radiowymi, ale konkretów brak.
Dla chętnych wątek
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3644089.html

Dlatego pomyślałem, że radio w kompie, ale obsługa musi być prosta. Typu wysuwane okienko w tray-u z listą stacji i głośnością radia.

I to oferuje radiosure. Instalujesz, robisz listę ulubionych stacji i już. W ustawieniach widzę "Uruchom z Windows". Regulacja głośności razem z Windows lub osobno z panelu. Koszt 0.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem