Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zewnętrzna karta dźwiękowa SPDIF

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zewnętrzna karta dźwiękowa SPDIF
From: PeJot <PeJot@nigdzie.pl>
Date: Mon, 30 Dec 2019 16:22:11 +0100

Rozumiem, że nie masz złącza HDMI w laptopie.

W laptopie mam. Ale nie mam HDMI w amplitunerze.

No to jeszcze są urządzenia wyprowadzające sygnał audio z HDMI do SPDIF
(HDMI audio extractor).

Mam ze 2 takie, właśnie żeby doprowadzić sygnał do wzmacniacza /
słuchawek po toslinku. Działa bardzo dobrze.

Musztarda po obiedzie, zewnętrzna karta już kupiona i jedzie do mnie. I wyszło taniej niż w/w, mimo to ciekawi mnie jak to działa, o HDMI wiem tyle co na wikipedii. Sądząc po cenie w tym pudełeczku musi siedzieć jakaś niebanalna elektronika. 2ga sprawa, jak można wyczaić jaki sygnał audio jest dostępny na złączu HDMI w laptopie, albo innym blaszaku.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem