Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] gniazdo molex na płycie głównej

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] gniazdo molex na płycie głównej
From: Czarek <czarek1@nospampoczta.fm>
Date: Sat, 14 Dec 2019 06:50:29 +0100

W dniu 13.12.2019 o 08:04, ToMasz pisze:
witam

kupiłem kompa z płytą główną msi x79a. Na płycie głównej jest złącze, które wygląda jak gniazdo zasilające molex w starym cd romie albo dysku ata. W Instrukcja obsługi niema słowa o tym złączu. do czego może służyć?

Miałem kiedyś taką płytę https://www.biostar.com.tw/app/en/mb/introduction.php?S_ID=419#download

W instrukcji obsługi o tym gnieździe jest napisane: "This connector is an auxiliary power connection for graphics cards. Exclusive
power for the graphics card provides better graphics performance"

Nie zauważyłem różnicy w działaniu komputera gdy podłączyłem/odłączyłem zasilanie do tego gniazda z zasilacza. Używałem karty graficznej zintegrowanej lub jakiejś N9800.

--
Czarek